Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2012 12:00 - Първия ми Блог
Автор: azizem Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3184 Коментари: 11 Гласове:
9

Последна промяна: 28.02.2012 21:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това е първия ми постинг и съм много развълнувана. Винаги в мен е имало едно скрито желание да пиша. Вярвам в това, че пишейки на човек му олеква по някакъв начин и може да се изтръгне от отрицателната си енергия. Пишейки първия си постинг съм много развълнувана и ако имам правописни граматични грешки - Моля ви не забелязвайте! Винаги съм мислила, че трудното да споделиш с приятели е много по-лесно с хора, които не познаваш. Можеби е по-лесно, защото непознатия няма да те упрекне за направеното, а само ще те изслуша. Хубаво е понякога само да излушваме отсрещния без коментари и без да търсим и осмиваме неговите грешки. Няма безгрешни хора или поне аз не познавам засега. Човек почвайки да пише не може да се спре. В главата ми изникват все нови и нови мисли, които да напиша. Мисля да се въздържа за да остане и за другия постинг и за по-другия и т.н. В този първи за мен постинг искам да Благодаря също и на човека, който ме подкрепи да пиша и вдъхнови да си направя блог, а именно Exilia (exilia.blog.bg). Тя е виновника за това и ако ви досаждам ще се сърдите на нея :)


Тагове:   блог,   постинг,   първи,   пиша,


Гласувай:
10



Следващ постинг

1. exilia - така така, аз съм виновна, аз на в...
28.02.2012 12:04
така така, аз съм виновна, аз на всеки казвам да пише, но ти си единствения човек който се престраши.
добре дошла :)
цитирай
2. azizem - Благодаря. . . дано да е за хубаво ...
28.02.2012 12:09
Благодаря... дано да е за хубаво това престрашаване :))
цитирай
3. ka4ak - Привет и добре дошла,Азизе!!!:)))
28.02.2012 12:10
Като начало,не е хубаво да прехвърляш вина,за да ти е "чисто",на теб!Отговорност за всичко което пишеш и коментираш,е твоя и е прекрасно да се доказваш ТИ!
Здраве и успех в начинанието!!!:)))
цитирай
4. wisperhunter - Добре дошла :)
28.02.2012 12:15
Добре дошла :)
цитирай
5. azizem - Привет и на Вас!
28.02.2012 12:21
Благодаря за съветите. Това за виновника беше в кръга на шегата :) Винаги бих поела отговорност за това което пиша и коментирам, а за доказването се надявам да го направя :))
цитирай
6. ka4ak - 5. azizem - Привет и на Вас!Знам,че беше в кръгът на шегата,но като нов член,на семейството ни,аз да си рекна!
28.02.2012 12:33
azizem написа:
Благодаря за съветите. Това за виновника беше в кръга на шегата :) Винаги бих поела отговорност за това което пиша и коментирам, а за доказването се надявам да го направя :))

За това и не влизам в официалности,защото в семейството,трябва да има откритост и честност!!!
Усмихнат ден!!!:)))
цитирай
7. pcelata - Добре си дошла миличка.
28.02.2012 21:44
Желая ти,само хубави моменти в БЛОГ.БГ.
цитирай
8. azizem - Желая ти, само хубави моменти в Б...
29.02.2012 13:09
pcelata написа:
Желая ти,само хубави моменти в БЛОГ.БГ.

Благодаря!
цитирай
9. анонимен - Буйрунус, Азизе ханъм! :-))))))))))))
29.02.2012 15:15
Добре дошла! Здрави нерви ти пожелавам и да пишеш все хубави неща. Пък, като коментраш, бъди откровенна. Истината се ражда в дискусиите. Ако ти опънат нервите, да не вземеш да оскубеш Exilia! Ще протестираме. :-))))))))))))
цитирай
10. azizem - Добре дошла! Здрави нерви ти пож...
29.02.2012 17:58
katana написа:
Добре дошла! Здрави нерви ти пожелавам и да пишеш все хубави неща. Пък, като коментраш, бъди откровенна. Истината се ражда в дискусиите. Ако ти опънат нервите, да не вземеш да оскубеш Exilia! Ще протестираме. :-))))))))))))

хахахаах...няма страшно...няма да се оскубваме :)) Благодаря!
цитирай
11. анонимен - А така! Ще вземете да се оскебете и ....
29.02.2012 20:27
azizem написа:
katana написа:
Добре дошла! Здрави нерви ти пожелавам и да пишеш все хубави неща. Пък, като коментраш, бъди откровенна. Истината се ражда в дискусиите. Ако ти опънат нервите, да не вземеш да оскубеш Exilia! Ще протестираме. :-))))))))))))

хахахаах...няма страшно...няма да се оскубваме :)) Благодаря!

:-)))))))))))))
Ако ще редиш рими..... Уфффффффффф! Не ги чета,бе! Не ги разбирам.....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: azizem
Категория: Хоби
Прочетен: 64134
Постинги: 10
Коментари: 14
Гласове: 48
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930